Studenti se zlepšili v používání digitálních nástrojů pro komunikaci a určování přírodních druhů, rozšířili si své kulturní obzory a zlepšili se v komunikativní angličtině, získali praktické znalosti a dovednosti v oblasti permakultury, zalesňování, zadržování vody v krajině, kompostování a komunitního bydlení. Zážitkem se seznámili s dechovými technikami, jógou, žonglováním, surfováním, péčí o krajinu vnitřní i vnější, zvířata, vlastní energii a zdravé a prospěšné vztahy v komunitě. Před výjezdem samotným plnili dílčí individuální úkoly v online prostředí, uskutečnili několik video konferencí a učili se používat vědecké aplikace k rozpoznávání živočišných a rostlinných druhů. Projektová výuka našeho adolescentního programu byla cíleně orientována na programová témata skupinových mobilit a studenti tak plynule pokračovali v aplikaci získaných teoretických a praktických znalostí a dovedností na školní zahradě a při realizaci permakulturních projektů. Vznikly tak tři nádrže na vodu připojené na okapy střech, vznikly vyvýšené záhony ze starých trámů s použitím techniky huggel hromad, byl vylepšen a urychlen cyklus kompostování zbytků ze školní jídelny pomocí systému provzdušňování a drtičky zbytků. Zbytky nevhodné ke kompostování jsou zpracovány japonskou metodou bokashi kýblů, kdy vzniklý džus je používán k hnojení zahrady a ovocného sadu, který studenti pomohli vysázet a dál se o něj starají včetně zalévání a střihu větví.
To Portugal for the third time! With a different team, but already with more experience. Permaculture farm with vegan food, Cascais and Lisbon with pastéis de nata. Surfing in Peniche. We were a little scared, but we came back more experienced, more resilient and more confident. It was a blast!

No items found.