Hlavním tématem našeho projektu byla trvalá udržitelnost, obnova schopnosti krajiny vstřebávat vodu, zvyšování kvality a úrodnosti půdy bez chemických prostředků, permakulturní postupy v péči o zahradu, ochrana životního prostředí skrze změnu spotřebitelských návyků a rozvoj psychosociálních, komunikačních, seberegulačních a seberozvojových dovedností v kontextu života v komunitě a v západním kulturním okruhu. Žáci se učili prožitkem a přímou zkušeností a inspirovali se od mnoha odborníků a dobrovolníků přímo v terénu, kde se podíleli na praktických úkolech spojených s prací na farmě, cvičili jógu, čistili pláže od plastů, osvojovali si techniky skupinové práce pod vedením kouče z veřejně prospěšného spolku a zažívali rozdílnosti v kulturních zvycích při společném vaření, přípravě kulturních programů, večeře pro rodiče a rytmických a pěveckých workshopů. Diskutovali nutnost evropské a celosvětové spolupráce na změnách směřujících k zachování zdravého životního prostředí. Pracovali s leteckými snímky, mapou a grafy. Před výjezdem plnili úkoly v online prostředí. Program byl velmi přínosný ve všech cílových oblastech. Studenti i učitelé zlepšili své komunikační dovednosti v angličtině a schopnost kooperace v mezinárodním prostředí.